cyber kids on real

2 SPŁUKANE DZIEWCZYNY

Kampania promocyjna dla Comedy Central.

Opracowaliśmy koncepcję kreatywną i zrealizowalismy kampanię promującą nowy sezon serialu „Dwie spłukane dziewczyny”.

Kampania pod hasłem: „Bo to zła babeczka była”, promująca piąty sezon serialu „Dwie spłukane dziewczyny” rozpoczęła się 3 marca 2016. Na potrzeby kampanii powstały spoty, które były emitowane na kanałach telewizyjnych Viacom International Media Networks Polska i w internecie. Zaplanowane zostały działania PR; plan mediowy objął kampanię zasięgową w internecie: emisję formatów displayowych, kampanię na platformach VOD, społecznościowych, plotkarskich i tematycznych.

Comedy Central – spot 2 spłukane dziewczyny from Cyber Kids on Vimeo.

W ramach kampanii powstał dedykowany landing page z rozrywkowym kontentem przybliżającym serial, min. filmami zawierającymi wyselekcjonowane fragmenty serialu, pikantnymi wypowiedziami bohaterek: 2splukanedziewczyny.comedycentral.pl

Kampania adresowana była do wykształconych kobiet w wieku 18-34, mieszkających w większych miastach. Bohaterki serialu, Max i Caroline, stanowią unikalne połączenie siły i kobiecości. Każdy ich dzień to zmaganie się rzeczywistością, w której nie łatwo zrealizować marzenia. Pomimo tego, bohaterki nie poddają się, a wszelkie ich problemy znajdują ujście w postaci ciętego dowcipu i ironii. Dlatego oparliśmy koncepcję kampanii na mocnym języku i pikantnych cytatach, wizualizując cięte wypowiedzi Max i Caroline babeczkami poddanymi torturom… Pocięte, zmiażdżone babeczki z wylewającą się marmoladą, z powbijanymi gwoździami, drutem kolczastym i żyletkami doskonale ilustrują, na jakie tortury narażeni są współpracownicy tytułowych dziewczyn i ich klienci. Kampania pokazuje, że dziewczyny, mimo trudności życiowych, są górą.

Spoty powstały w kooperacji Cyber Kids on Real i VIACOM.
Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Entertainment (MTV, VH1, MTV Live HD, Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel HD), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj