cyber kids on real

EX NA PLAŻY 

Dla MTV Polska zrealizowaliśmy kampanię promocyjną nowego programu Ex Na Plaży

Przygotowaliśmy formaty digitalowe oraz kampanię display, promującą premierę polskiej edycji rozrywkowego programu EX NA PLAŻY, emitowanego w stacji MTV.


Zrealizowaliśmy set materiałów promujących program, którego launch miał miejsce 7 listopada. Opracowaliśmy serię gifów, memów oraz krótkich filmów, bazujących na fragmentach programu, które docelowo znalazły się w różnych kanałach social media. Odpowiedzialni byliśmy także w pełni za content bannerowy, składający się na kampanię w Internecie. 

Zaprojektowane przez nas materiały podzielone zostały na dwa etapy. Część teaserową, bazującą na dowcipie i aluzjach dotyczących byłych partnerów - eksów i reakcji na ich obecność, zapowiadała ideę programu. 

W części drugiej, w pełni skupiliśmy się prezentacji sylwetek uczestników programu oraz samej idei programu, która opierała się na elemencie zaskoczenia. 

Uczestnicy wyłonieni spośród wielu chcących wziąć udział, znaleźli się w sytuacji wakacyjnego wypoczynku pod zupełnie innym pretekstem niż docelowy. Finalnie, beztroską zabawę uczestników zakłóci obecność eksów z ich życia prywatnego. 

  • KLIENT VIACOM INTERNATIONAL MEDIA NETWORKS
  • WWW mtv.pl
  • ROK 2016

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Entertainment (MTV, VH1, MTV Live HD, Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel HD), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj