cyber kids on real

TEORIA WIELKIEGO PODRYWU

Kampania promocyjna dla Comedy Central.

Opracowaliśmy koncepcję kreatywną i zrealizowaliśmy kampanię promującą 10. sezon „Teorii Wielkiego Podrywu” z okazji 10. urodzin Comedy Central w Polsce.

13 października ruszyła kampania nowego sezonu Teoria Wielkiego Podrywu pod hasłem „Wielka Teoria Rodziny”. Na potrzeby kampanii powstały spoty, formaty displayowe oraz landing page nawiązujące do fikcyjnego poradnika wydanego przez geeka o relacjach w rodzinie, który w dowcipny sposób podaje porady à propos trudności z opanowaniem obowiązków rodzinnych. Kampania zewnętrzna obejmowała Internet, telewizję, prasę oraz media społecznościowe.

Strona internetowa www.teoriawielkiegopodrywu.comedycentral.pl zawiera pakiet dowcipnych porad dotyczących relacji z rodziną oraz inne rozrywkowe treści angażujące użytkownika, w tym konkurs z nagrodami, galerię zdjęć i filmy video.

Tworząc kampanię wyszliśmy z założenia, że geekowscy bohaterowie serialu są specjalistami i do niczego nie zabierają się bez gruntownego zapoznania się z wszelką dostępną wiedzą na dany temat. A jeśli geek zetknąłby się z problemem relacji rodzicielskich? Przygotowałby się do tego najlepiej ze wszystkich, jak prawdziwy prymus. Powinniśmy uczyć się od geeków, jak funkcjonować w rodzinie.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj