cyber kids on real

TEATR NARODOWY W WARSZAWIE

Projekt i wdrożenie nowej strony internetowej.

Dla Teatru Narodowego w Warszawie zaprojektowaliśmy nowy serwis internetowy zintegrowany z systemem sprzedaży biletów online i sklepem internetowym.

Naszym zadaniem było stworzenie spójnego wizerunku Teatru Narodowego, zaprojektowanie łatwego dostępu do informacji o Teatrze Narodowym i architektury informacji oraz rozwój systemu identyfikacji wizualnej Teatru.

Warstwa wizualna serwisu jest kontynuacją identyfikacji Teatru. Liternictwo, kolorystyka oraz ogólny odbiór wizualny serwisu są tożsame z tym, co od lat funkcjonuje w samym Teatrze. Projekt z jednej strony staje się transparentny, aby móc udźwignąć różnorodność kontentu, a z drugiej w wyraźny sposób buduje wizerunek Teatru.

Serwis internetowy zapewnia użytkownikom szybkie dotarcie do treści strony: aktualnego repertuaru teatru, informacji o spektaklach, obsadach, wypowiedzi twórców, aktorów, reżyserów. Serwis jest w pełni responsywny: dostosowuje się do ekranów różnych urządzeń, komputera, telefonów, tabletów. Ważna funkcjonalność to zakupy biletów online.

Wypracowaliśmy rozwiązania do tworzenia zawartości strony tak, aby tworzyły normy dla poszczególnych elementów wizualnych i funkcjonalnych serwisu. W ten sposób powstały min. systemy banerowe, zajawkowe oraz szablony okładek spektakli. Stworzyliśmy „elektroniczną księgę norm”, która pomaga redaktorom w dalszej pracy z serwisem tak, aby pierwotne standardy nie przestawały funkcjonować. System po stronie CMS stanowi przyjazne narzędzie i środowisko pracy dla zespołu redaktorów. Wdrożyliśmy w tej realizacji nasze autorskie rozwiązanie technologiczne.

  • KLIENT teatr narodowy w warszawie
  • WWW narodowy.pl
  • ROK 2014

„Zainteresowanie tą funkcjonalnością przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania już w pierwszym dniu jej działania. Zauważyliśmy, że widzowie natychmiast zaczęli korzystać z sytemu sprzedaży biletów online.” – mówi Agata Sierbińska z Teatru Narodowego. Serwis w wersji beta wystartował 1 września 2014 roku. W październiku przeszedł ostatnie testy.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj