cyber kids on real

„PATRZCIE I PODZIWIAJCIE”

Kampania dla Nickelodeon Polska

26 października 2015 w Nickelodeon Polska odbyła się premiera serialu poświęconego w całości zabawnemu, zakochanemu w sobie lemurowi, Królowi Julianowi, znanemu też z „Pingwinów z Madagaskaru”.

Zrealizowaliśmy kampanię „Patrzcie i podziwiajcie”, by dzieci miały łatwiej w życiu. Przechwalać się też trzeba umieć, choćby dla większej pewności siebie. Król Julian służy tu przykładem. Kampania była adresowana do dzieci w wieku 5-12 lat i ich rodziców. 

Król Julian to charyzmatyczny, choć nie pozbawiony wad bohater. Jego mocne strony to wyluzowanie, poczucie humoru, towarzyskość, a dzięki „gibkości” swej osobowości udaje mu się unikać kłopotów. Zawsze po „jasnej stronie mocy”. Może jest trochę egocentryczny, ale… to właśnie w nim lubimy.

Kampania zewnętrzna obejmowała internet, telewizję, prasę (dziecięce tytuły wydawnictw Egmont i Media Serwis Zawada), sieci kin Multikino i Helios oraz media społecznościowe. Dodatkowo kampanii towarzyszyła akcja skierowana do rodziców, promująca mądre chwalenie dzieci i wspieranie ich poczucia własnej wartości.

  • KLIENT VIACOM INTERNATIONAL MEDIA NETWORKS W POLSCE
  • ROK 2015

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Entertainment (MTV, VH1, MTV Live HD, Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel HD), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj