cyber kids on real

BLOK EKIPA W COMEDY CENTRAL

Kampania: W Internecie wszystko wolno, a w TV?

Stworzyliśmy kampanię o wejściu popularnego internetowego serialu „Blok Ekipa” do ramówki Comedy Central w TV. Kanał chciał też odświeżyć wizerunek, pozyskać nową widownię, grupę docelową, wzbudzić kontrowersje. „Blok Ekipa” to serial o dresiarzach z Grochowa, odnoszący się w zabawny sposób do polskiej rzeczywistości. Jest daleki od poprawności politycznej…

Blok ekipa to serial o dresiarzach z Grochowa odnoszący się w zabawny sposób do polskiej rzeczywistości; jest daleki od poprawności politycznej. To kultowa animacja autorstwa Bartosza Walaszka, twórcy prześmiewczych filmów, np. „Wściekłe pięści Węża” i popularnych animowanych seriali dla dorosłych.

Każda z produkcji Bartosza Walaszka stanowi celną satyrę na współczesność i bije rekordy popularności w internecie. Kanał serialu na YouTube przyciąga ponad 400 000 subskrybentów, a najpopularniejsze odcinki notują ponad 2 miliony odsłon.
Kampanię oparliśmy na idei: Serial blok ekipa przechodzi z Internetu do TV. W internecie wszystko wolno. A w tv?

Jak bohaterowie serialu Spejson, Walu i Wojtas odnajdą się w dużym formacie? Pokazujemy przygotowania bohaterów do nowej roli – gwiazd TV. Stworzyliśmy strategię działań w TV, Internecie i rekomendację doboru mediów – z naciskiem na richmediowe, angażujące formaty i szereg działań w socialmediach czy popularnych platformach typu Kwejk, Demotywatory.

Powstały spoty TV, seria dedykowanych formatów video do Internetu (gdzie ważne jest 3-5 pierwszych sekund interakcji). W fazie teaserowej zapewniamy rozrywkowy kontent w TV i Internecie odnoszący się do przygotowań bohaterów: na Landing Page’u kampanijnym, serwisach VIACOM, w socialmediach. 01.10.2015 wystartowała kampania teaserowa.

  • KLIENT Viacom International Media Networks w Polsce
  • WWW comedycentral.pl
  • ROK 2015

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Entertainment (MTV, VH1, MTV Live HD, Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel HD), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj