cyber kids on real

MED PATENT

Rebranding marki oraz marek produktowych.

Naszym zadaniem była zmiana wizerunku marki Med Patent, producenta urządzeń ortopedycznych i rehabilitacyjnych. Marka Med Patent wraz z rodziną marek produktowych została odświeżona, a nowa identyfikacja wizualna sugeruje wyższą jakość oraz nastawienie na klienta świadomego zdrowego stylu życia.

Firma Med Patent ze swoimi produktami jest obecna na polskim rynku od lat 90. i od tego czasu z powodzeniem prowadzi ich sprzedaż w telemarketach oraz w sieciach sklepów ortopedycznych. Jest obecna zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie marka potrzebowała zredefiniowania własnych atrybutów, zmiany identyfikacji i nowego sposobu komunikacji wizualnej.

W efekcie została wypracowana równowaga pomiędzy medycznym światem, kojarzonym ze schorzeniami i leczeniem a codziennością, której towarzyszy systematyczna dbałość o zdrowie. Dzięki temu firma rozszerzyła możliwość sprzedaży produktów o miejsca niekojarzone tylko i wyłącznie z leczeniem, rehabilitacją czy ortopedią – pozostając równocześnie w obecnych kanałach sprzedaży, gdzie jej produkty wyróżniają się na tle innych.

W ramach nowej strategii wizerunkowej Med Patent chce stworzyć obraz dostarczyciela podręcznych urządzeń medycznych, skoncentrowanego na profilaktyce zdrowotnej. O skuteczności korekcyjnej naszych produktów przekonali się zarówno pacjenci, jak i specjaliści z sektora opieki medycznej – fizjoterapeuci i rehabilitanci. Pokazując zalety produktów w kontekście szerokiego i powszechnego zastosowania oraz wygody użycia, chcemy trafić do osób prowadzących zdrowy styl życia w myśl zasady: „zastosuj, zanim zachorujesz”.

Nową szatę graficzną otrzymał też serwis www, zawierający informacje o produktach, serię ulotek i standów oraz materiały pomocnicze dla dystrybutorów i kontrahentów. Zakupy w odświeżonym graficznie sklepie internetowym z nowymi funkcjonalnościami mają ułatwić dostęp do produktów klientom w Polsce i za granicą.

Dołączyliśmy do całości księgę znaku. Wszystkie elementy zaistniały w jednolitej generycznej koncepcji. Do całości zastosowaliśmy klucz kolorystyczny, pomagający w rozpoznawalności produktów i tworzący korzystny atrybut w ekspozycji produktów na półkach sklepowych.

Jednocześnie marka Med Patent z nowym znakiem graficznym stała się parasolem dla swoich produktów i gwarantem ich jakości. W portfelu marki znajdują się następujące produkty: „Pajączek 1 na proste plecy”, „Pajączek 2 na proste plecy i płaski brzuch”, „Jeżyk – mata dla dzieci i dorosłych z szerokim zakresem działania” i „Kangurek (pas ciążowy), który odciążą plecy w ciąży, minimalizuje konsekwencje rozejścia mięśni prostych brzucha podczas ciąży”.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj