cyber kids on real

Pressroom

26/12/2015

Perypetie statystycznych Polaków reklamują ubezpieczenia w Aegonie.

Grupa kapitałowa Aegon rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową promującą jej różne usługi ubezpieczeniowe. Reklamy przekonują, że oferta Aegonu - przede wszystkim różnego rodzaju ubezpieczenia - pozwala zabezpieczyć się na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń życiowych (np. choroby, kradzieży czy pożaru).

- W zeszłym roku wypuściliśmy do internetu serię rysunkowych animacji produktowych. Są one dobrze odbierane przez klientów i podobają się naszym partnerom, dlatego kontynuujemy tą linię graficzną, dodatkowo wzmocnioną o udział aktorów - opisuje Arkadiusz Chmurzyński, dyrektor  e-commerce i marketingu w grupie Aegon. W ramach akcji trzy spoty 30-sekundowe i trzy 10-sekundowe są emitowane w telewizyjnych kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsacie) oraz w internecie (w serwisach VoD i na YouTubie). Kampania potrwa do 4 lutego 2016 roku.
Kreacją reklam zajęła się agencja Cyber Kids on Real, spoty wyreżyserowali Łukasz Gronowski oraz Natalia Jakubowska, a wyprodukował dom produkcyjny Platige Image. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mets.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj