cyber kids on real

Pressroom

12/12/2016

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła koncepcję kreatywną kampanii promującej piąty sezon reality show – „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” dla MTV Polska.

Do tej pory, we wszystkich odcinkach Warsaw Shore wszystko zmieniało się jak w kalejdoskopie. Nasza kampania miała zaskoczyć widzów. Zapowiedzieć coś nieoczekiwanego, przełamującego dotychczasowy świat Ekipy z Warszawy. Nasz wybór nieprzypadkowo więc padł na ślubną stylistykę, mającą w sobie tak często wiele z kiczu i tandety. Świadomie to wykorzystaliśmy i zderzyliśmy z identyfikacją MTV. Obraz łamiący ogólnie przyjęte granice estetyczne miał być przesadzony na wszystkich płaszczyznach. Naszym celem było odważne i niekonwencjonalne zakomunikowanie: to nie tylko dla przeciętnego widza, ale też dla fanów kontrowersji Warsaw Shore. – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real.

30-sekundowy spot, którego bohaterami są uczestnicy Warsaw Shore, wyreżyserowali Łukasz Gronowski oraz Natalia Jakubowska. Autorem zdjęć do kampanii jest Jacek Kołodziejski. Postprodukcję spotu zrealizowało studio: Crush Creative z Brighton.

Cyber Kids on Real współpracuje z Viacom International Media Networks Polska od maja 2015. Agencja była odpowiedzialna min. za kampanię launchującą wejście nowego programu do ramówki kanału Nickelodeon „Niech Żyje Król Julian”, kampanię komunikującą premierę internetowego serialu Blok Ekipa w Comedy Central, jesienną kampanię Paramount Channel, a także kampanie wspierające promocję nowych sezonów popularnych seriali na kanale Comedy Central oraz Comedy Central Family. Agencja wygrała przetarg na kampanię promocyjną 5-tego sezonu Warsaw Shore.

***

Cyber Kids on Real to agencja reklamowa realizująca kampanie ATL, Digital. Równolegle z pracami dla klientów eksperymentują w realizacjach z pogranicza sztuki i dizajnu. Prace Cyber Kids on Real zostały nagrodzone w konkursach: KTR, Projekt Roku, Kreatura, MUST HAVE, Dobry Wzór, Webstar.Projekty Cyber Kids on Real prezentowane są na Polskich oraz międzynarodowych wystawach, galeriach i festiwalach. Więcej informacji na www.cyberkids.pl

„Warsaw Shore” to program telewizyjny typu reality show emitowany od 2013 roku na antenie MTV Polska. . Widzowie śledzą w nim losy grupy imprezowiczów, którzy przezywają szalone przygody w Warszawie, Łebie, a teraz również we Wrocławiu.. Premiera piątego sezonu odbędzie się w niedzielę, 28 lutego, o 23:00 na antenie MTV Polska, a zaraz potem pojawi się na stronie www.mtv.pl i w aplikacji MTV Play.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play i Nickelodeon Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Kontakt
Steinke Communications
Maja Sztenke
tel. 602 455 787
maja@steinke.com.pl

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj