cyber kids on real

Pressroom

12/11/2014

Teatr Narodowy stawia na nowe technologie i może pochwalić się nową stroną internetową w pełni „responsive design”.

Na zlecenie Teatru Narodowego zrealizowaliśmy nowy serwis internetowy zintegrowany z systemem sprzedaży biletów on-line i sklepem internetowym. Naszym zadaniem było stworzenie spójnego wizerunku Teatru Narodowego, zaprojektowanie łatwego dostępu do informacji o Teatrze Narodowym i architektury informacji oraz rozwój systemu identyfikacji wizualnej Teatru.

Warstwa wizualna serwisu jest kontynuacją identyfikacji Teatru. Liternictwo, kolorystyka oraz ogólny odbiór wizualny serwisu są tożsame z tym, co od lat funkcjonuje w samym Teatrze. Projekt z jednej strony staje się „transparentny” aby móc udźwignąć różnorodność kontentu, a z drugiej w wyraźny sposób buduje wizerunek Teatru.

Serwis internetowy zapewnia użytkownikom szybkie dotarcie do treści strony: aktualnego repertuaru teatru, informacji o spektaklach, obsadach, wypowiedzi twórców, aktorów, reżyserów. Serwis jest w pełni responsywny: dostosowuje się do ekranów różnych urządzeń, komputera, telefonów, tabletów. Ważna funkcjonalność to zakupy biletów on-line.

Zadaniem naszego studia było też wypracowanie rozwiązań do tworzenia kontentu, tak, aby stworzyły normy dla poszczególnych elementów wizualnych i funkcjonalnych serwisu. W ten sposób powstały min. systemy banerowe, zajawkowe oraz szablony okładek spektakli. Stworzyliśmy „elektroniczną księgę norm”, która pomaga redaktorom w dalszej pracy z serwisem tak, aby standardy wypracowane w pierwotnym projekcie nie przestawały funkcjonować.

System po stronie CMS stanowi przyjazne narzędzie i środowisko pracy dla zespołu redaktorów, którzy codziennie tworzą nowe artykuły, informacje i materiały. Wdrożyliśmy w tej realizacji nasze autorskie rozwiązanie technologiczne.

„Zainteresowanie tą funkcjonalnością przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania już w pierwszym dniu jej działania. Zauważyliśmy, że widzowie natychmiast zaczęli korzystać z sytemu sprzedaży biletów on-line.” – mówi Agata Sierbińska z Teatru Narodowego.

Serwis w wersji beta wystartował 1 września 2014 roku. W październiku przeszedł wszystkie ostatnie testy.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj