cyber kids on real

Pressroom

12/12/2016

Agencja Cyber Kids on Real zrealizowała kampanię promocyjną nowego sezonu kultowego serialu “Blok Ekipa”, emitowanego w stacji Comedy Central. Kampania, której celem jest pozyskanie nowej widowni ruszyła 18 września, wraz z premierą serialu. Jest emitowana na platformach internetowych i telewizyjnych VIACOM, w prasie (Playboy, CKM i Fakt) oraz na platformach: Interia.pl i Media Impact Polska i w social mediach.

„Blok Ekipa” to animowany serial Bartosza Walaszka (autora m.in. serialu „Kapitan Bomba”), który ironicznie odnosi się do polskiej rzeczywistości. Kanał serialu na YouTube przyciąga ponad 400 000 subskrybentów, a najpopularniejsze odcinki notują ponad 2 miliony odsłon.

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła koncepcję kreatywną kampanii, zrealizowała wszystkie jej formaty oraz przygotowała landing page: http://blokekipa.comedycentral.pl z rozrywkowym kontentem, konkursem i grą.

Wymyślając kampanię dla tak wyrazistego serialu, kreacja musi znajdować się w jego estetyce. Dzialiśmy w jego przestrzeni, nie tworząc alternatywnego, zbędnego kontentu. W świat „Blok Ekipy” zaimplementowaliśmy spójną z serialem ideę, stąd hasło przewodnie kampanii „Kto nie chciał nosić teczki, musi dźwigać broweczki.” – powiedział Dominik Cymer Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real.

Cyber Kids on Real współpracuje z Comedy Central od 2015 roku.

***

Cyber Kids on Real to agencja reklamowa realizująca kampanie ATL, Digital. Równolegle z pracami dla klientów eksperymentują w realizacjach z pogranicza sztuki i dizajnu. Prace agencji zostały nagrodzone w konkursach: KTR, Projekt Roku, Kreatura, MUST HAVE, Dobry Wzór, Webstar. Projekty Cyber Kids on Real prezentowane są na Polskich oraz międzynarodowych wystawach, galeriach i festiwalach. Więcej informacji na www.cyberkids.pl

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Entertainment (MTV,VH1, MTV Live HD, Viva, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel HD), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Dopełnieniem multimedialnej oferty jest telefonia komórkowa MTV Mobile. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Kontakt
Steinke Communications
Maja Sztenke
tel. 602 455 787
maja@steinke.com.pl

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj