cyber kids on real

Pressroom

09/12/2016

Bo to zła babeczka była.

Kampania pod hasłem „Bo to zła babeczka była” promująca piąty sezon serialu „Dwie spłukane dziewczyny” rozpocznie się 3 marca 2016. Na potrzeby kampanii powstały spoty, które będą emitowane na kanałach telewizyjnych Viacom International Media Networks Polska i w Internecie. Planowane są działania PR, plan mediowy obejmuje kampanię zasięgową w Internecie: emisję formatów displayowych, kampanię na platformach VOD, społecznościowych, plotkarskich i tematycznych.

W ramach kampanii powstał dedykowany landing page z rozrywkowym kontentem przybliżającym serial, min. filmami zawierającymi wyselekcjonowane fragmenty serialu, pikantnymi wypowiedziami bohaterek: http://2splukanedziewczyny.comedycentral.pl

Kampania adresowana jest do wykształconych kobiet w wieku 18-34, mieszkających w większych miastach. Bohaterki serialu Max i Caroline stanowią unikalne połączenie siły i kobiecości. Każdy ich dzień to zmaganie się rzeczywistością, w której nie łatwo zrealizować marzenia. Ale pomimo tego bohaterki nie poddają się, a wszelkie ich problemy znajdują ujście w postaci ciętego dowcipu i ironii.

Dlatego oparliśmy koncepcję kampanii na mocnym języku i pikantnych cytatach, wizualizując cięte wypowiedzi Max i Caroline babeczkami poddanymi torturom… Pocięte, zmiażdżone babeczki z wylewającą się marmoladą, z powbijanymi gwoździami, drutem kolczastym i żyletkami - doskonale ilustrują na jakie tortury narażeni są współpracownicy tytułowych Spłukanych Dziewczyn i ich klienci. Kampania pokazuje, że dziewczyny mimo trudności życiowych są górą - powiedziała Kasia Lorenz, CEO Cyber Kids on Real.

Kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real. Spoty powstały w kooperacji Cyber Kids on Real i VIACOM. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Mediavest Group.

***

Cyber Kids on Real to agencja reklamowa realizująca kampanie ATL, Digital. Równolegle z pracami dla klientów eksperymentują w realizacjach z pogranicza sztuki i dizajnu. Prace agencji zostały nagrodzone w konkursach: KTR, Projekt Roku, Kreatura, MUST HAVE, Dobry Wzór, Webstar. Projekty Cyber Kids on Real prezentowane są na Polskich oraz międzynarodowych wystawach, galeriach i festiwalach. Więcej informacji na www.cyberkids.pl

„Dwie spłukane dziewczyny” to amerykański serial komediowy emitowany od 2011 roku, opowiada o perypetiach dwóch przyjaciółkach, które postanowiły podbić Nowy Jork. Pracują jako kelnerki, snują marzenia o własnej cukierni i są absolutnie bez grosza... Jednak z prawdziwą klasą i poczuciem humoru próbują związać koniec z końcem.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play i Nickelodeon Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Kontakt
Steinke Communications
Maja Sztenke
tel. 602 455 787
maja@steinke.com.pl

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj